Програма для Квіткового магазину

Програма складського обліку та управління торгівлею для квіткового магазину. Відкрийте для себе новий рівень ефективності та контролю в управлінні вашим бізнесом. Обробляти дані, автоматизувати процеси, завжди тримати під контролем запаси. Завдяки нашим рішенням, ви зможете оптимізувати свій бізнес і збільшити прибуток.

Ведення складського обліку квіткового магазину

Облік залишків товарів допомагає визначити найпопулярніші товари і вирішити, які з них слід залишити, а які замінити на більш популярні. Регулярна інвентаризація порівнює фактичну наявність товарів з даними в системі обліку і виявляє можливі розбіжності. Програма обліку товарів AinurPOS може допомогти в цьому.

Організація робочого місця касира

Програма для управління складом і торговим процесом в квітковому магазині допомагає продавцям швидше оформляти замовлення, стежити за наявністю товару і управляти фінансовою інформацією. Вона також дозволяє контролювати роботу продавців, аналізуючи їх дії і оцінюючи результати роботи

Аналітика продажів

Звіти про продажі є важливою частиною програми для квіткового магазину, так як вони дозволяють аналізувати найпопулярніші квіти, найбільш прибуткові букети, пакувальні матеріали і оцінювати ефективність маркетингових кампаній. Ці звіти допомагають власнику магазину приймати обгрунтовані рішення про закупівлю нових товарів, поліпшення асортименту та проведення маркетингових акцій. Програма для складського обліку AinurPOS дозволяє отримувати актуальні звіти в режимі реального часу, що спрощує процес управління магазином

Власна база покупців в одному місці

Цей функціонал дозволяє власникам квіткових магазинів контролювати своїх клієнтів і їх замовлення. Вбудована база даних створює профіль кожного клієнта, що містить інформацію про його уподобання, частоту замовлень і загальну суму покупок. Це допомагає магазину краще зрозуміти своїх клієнтів і використовувати індивідуальний підхід до обслуговування.

Програма зберігає інформацію про кожне замовлення кожного клієнта і автоматично рекомендує додаткові товари, грунтуючись на попередніх замовленнях клієнта. Такий індивідуальний підхід допомагає збільшити продажі і підвищити лояльність клієнтів в квітковому магазині.