Програма управління клієнтами та програма лояльності
Пізнайте своїх клієнтів краще щоб вони повернулися до вас знов.
Розширюйте базу даних клієнтів, збільшуйте кількість повторних продажів. Залучайте нових клієнтів за допомогою накопичувальних знижок.
AinurPOS Customers – це інструмент управління взаємовідносинами з клієнтами (або CRM) для малого бізнесу, вбудований прямо у ваш портал адміністратора AinurPOS.
Імпорт & Експорт
Контроль боргів
Історія покупок
Усі покупці в одному місці
З нашою програмою обліку товарів AinurPOS, постійні клієнти будуть ще більше прив’язані до вашого магазину, адже чим більше вони купують, тим більше знижки отримують! Більше не потрібно турбуватися про втрачених клієнтів або про те, що хтось забув про день народження або свято. Вся інформація про покупки ваших покупців тепер доступна в одному місці.
Ви будете мати повну інформацію про покупця: його дані, історію покупок, накопичувальні знижки і навіть рекомендації щодо товарів, які можуть його зацікавити. Більше ніяких забутих подарунків або втрачених можливостей – з карткою покупця ваш магазин стане ще більш клієнтоорієнтованим та прибутковим!
- Усі покупці у вашому магазині зібрані в одному місці!
- Ефективність: Використовуючи цю систему, ви можете швидко і легко знайти інформацію про покупців, їхні переваги та історію покупок.
- Економія часу: Вам більше не потрібно витрачати час на пошук інформації про покупців, всі дані знаходяться в одному місці.
- Поліпшення сервісу: За допомогою цієї системи ви можете надавати покупцям більш персоніфікований сервіс.
- Збільшення прибутку: Завдяки більш ефективному обслуговуванню та поліпшенню сервісу.
Ціла база клієнтів у мобільному додатку
Використання мобільного додатку для обліку товарів, з бази даних клієнтів стає ще простіше та зручніше завдяки інтуїтивно зрозумілому інтерфейсу та функціональності. За допомогою даного додатка ви зможете швидко додавати нових клієнтів, редагувати їхні дані, а також створювати та відправляти їм замовлення. Крім того, програма дозволяє вести облік товарів на складі, слідкувати за залишками та контролювати ціни. Вся інформація зберігається в захищеній базі даних, доступ до якої можна отримати з будь-якого пристрою. Таким чином, мобільний додаток для обліку товарів та роботи з клієнтами є незамінним інструментом для ефективного ведення бізнесу.
Накопитивні знижки в програмах обліку на складі
В сучасному бізнесі та світі торговлі, конкуренція на ринку щохвилини зростає, тому кожен бізнесмен намагається привабити та втримати своїх клієнтів. Один з ефективних методів стимуляції попиту – це система накопивних знижок.
Наша програма обліку на складі із функцією керування торговлею дозволяє автоматизувати систему надання знижок, що істотно спрощує співпрацю з клієнтами, підвищуючи їх рівень задоволеності.
Принципова дія накопичувальних знижок відбувається таким чином: чим більше товару купує клієнт, тим більш знижку йому надають. Це стимулює клієнта робити крупні замовлення, сприяючи збільшення середнього чеку
- Збільшення середньої суми покупки
- Привернення нових клієнтів
- Автоматизація процесу
- Підвищення лояльності клієнтів
- Гнучкість системи