Після того як ви зареєструвалися у вас є 14 днів, щоб переконатися, що функціональніможливості системи вам підходять. У цей час у вас включений пробний тарифний план, на якому вам доступні всі можливості сервісу без обмежень.
Після закінчення пробного періоду, вам необхідно вибрати один із запропонованих тарифів. Поки не обрано, AinurPOS працює у режимі перегляду, тобто ви не можете створювати нові об’єкти (товари або клієнти) та здійснювати операції.
Основна відмінність між тарифами полягає в кількості співробітників, що підключаються, і кількості магазинів, з якими ви можете працювати. Таким чином, у AinurPOS є точнийподіл за розміром бізнесів. Якщо ви працюєте самі на себе в невеликій лавці і у вас є пара помічників, то вам достатньо початкового тарифу, якщо у вас великий бізнес із мережею магазинів та великою кількістю співробітників, то вам вже потрібен професійний тариф.
Як сплатити?
Для вибору та оплати тарифу, вам потрібно перейти до розділу Biling та натиснути кнопку Change plan
На екрані, що відкрився, ви зможете вибрати потрібний тариф. При необхідності додатидодаткових співробітників чи магазини. Вибрати період оплати.
Як відбуваються нарахування та списання?
Після вибору та оплати тарифу гроші потрапляють на ваш внутрішній особовий рахунок. Щомісяця з нього списується оплата за минулий місяць роботи згідно з вашим тарифнимпланом.
Як отримати знижку?
Мінімальний період який можна купити – 3 місяці. Якщо купується річний тариф, то ви отримуєтесуттєву знижку. До 20%.
Скільки коштують додаткові користувачі та магазини?
Додаткові магазини або підключення працівників оплачуються понад тариф. На кожному тарифі ціна відрізняється. На максимальному тарифі немає обмежень у кількості магазинівта співробітників.
Що буде, якщо я не оплачу послуги AinurPOS?
Вам та вашим співробітникам буде можливий доступ до функцій лише у режимі перегляду. Після оплати тарифу доступ до можливостей AinurPOS буде відновлено.
Як відбувається повернення коштів?
Повернення – тільки з залишку на вашому рахунку в AinurPOS. Якщо хочете повернутигроші, напишіть у чат підтримки, вкажіть назву компанії та причини повернення.
А ще питання можна?
Будь-які питання ви можете поставити у чат підтримки. Підтримка безкоштовна на будь-якому тарифі.